Facebook

Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit?

Nemusíte, můžete zvolit nákup bez registrace.

 

Jak dlouho trvá dodání zboží od jeho objednání?

Nabízíme několik variant doručení, přičemž nejrychlejší možnost je osobní odběr na naší pobočce. Dále pak kurýrní službou PPL, která je schopna zásilku doručit do 24 hodin od expedice z našeho skladu a Zásilkovnou, která doručuje zásilku většinou do 48 hodin od expedice z našeho skladu. Samozřejmě je nutno brát, že tyto časy doručení platí pouze pro objednávky uskutečněné ve všední dny. Pokud si zboží objednáte v pátek, očekávejte jeho doručení v pondělí. Více informací naleznete v sekci Doprava a Platba.

 

Zasíláte zboží do zahraničí?

Ano zasíláme na Slovensko a to kurýrní službou PPL za jednotnou cenu 8 EURO. Více informací naleznete v sekci Doprava a Platba.

 

Je možné si zboží osobně prohlédnout a vybrat?

Ano, ale pouze po předchozí domluvě, nejlépe na telefonu: +420 722 966 966

 

Jak mám postupovat při reklamaci?

Veškeré informace naleznete v sekci Reklamace.

 

Jak dlouho budete reklamaci řešit?

Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle podmínek reklamačního řádu. 

 

Mám obchod, mohu od Vás nakupovat za velkoobchodní ceny?

V tomto případě nás kontaktujte na emailu: info@nemrut.cz , nebo na telefonu: +420 722 966 966, a my Vám zašleme individuální cenovou nabídku.