FAQ
Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit?
Nemusíte, můžete zvolit nákup bez registrace.
Máte na uvedené adrese prodejnu?
Ne. Na uvedené adrese je pouze výdejní místo pro objednávky, u kterých jste zvolili osobní odběr a zaplatili předem na náš účet.
Opravdu máte všechno zboží fyzicky skladem?
Ano, máme svůj vlastní sklad a nejsme ani závislí na žádném dodavateli, protože si veškeré zboží si nakupujeme a vozíme sami. Vše, co vidíte na e-shopu jako "SKLADEM", Vám můžeme ihned odeslat.
Jak dlouho trvá dodání zboží od jeho objednání?
Nabízíme několik variant doručení, přičemž nejrychlejší možnost je osobní odběr na naší pobočce v Ostravě při zaplacení zboží předem. Dále pak kurýrní službou DPD či InTime, kteří jsou schopni zásilku doručit do 24 hodin od expedice z našeho skladu, Zásilkovnou, která doručuje zásilku většinou do 48 hodin od expedice z našeho skladu a Českou poštu.
Samozřejmě je nutno brát, že tyto časy doručení platí pouze pro objednávky uskutečněné ve všední dny. Pokud si zboží objednáte v pátek, očekávejte jeho doručení v pondělí/úterý v následujícím týdnu. Více informací naleznete v sekci Doprava a Platba.
Zboží expedujeme nejpozději do 48 hodin od přijetí objednávky eshopem.
Jak zjistím stav své objednávky?
O stavu vyřízení Vaší objednávky budete informován/a emailem. Jste-li registrovaný zákazník, pak najdete informace o stavu Vaší objednávky také ve Vašem profilu.
Zasíláte zboží na Slovensko?
Ano, zasíláme a to kurýrní službou a ZÁSILKOVNOU. Více informací naleznete v sekci Doprava a Platba.
Je možné si zboží osobně prohlédnout a vybrat?
Ano, ale pouze po předchozí domluvě, nejlépe na telefonu: +420 731 234 303
Přišlo mi poškozené zboží. Jak jej mohu reklamovat?
Pokud má Vaše zboží nějakou vadu, obraťte se s tímto problémem na e-mail info@nemrut.cz Do e-mailu, prosím, přiložte fotografii produktu a popis poškození.
Mohu při reklamaci / výměně zboží vrátit pouze část objednávky?
Ano, můžete vrátit také část objednávky. Chcete-li ji reklamovat, zašleme Vám zpět peníze. Pokud si chcete namísto ní vybrat jiné zboží, vrátíme Vám případný rozdíl mezi hodnotou nového a vráceného zboží.
Jak mám postupovat při reklamaci?
Veškeré informace naleznete v sekci Reklamace.
Jak dlouho budete reklamaci řešit?
Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle podmínek reklamačního řádu.
Mám obchod, mohu od Vás nakupovat za velkoobchodní ceny?
V tomto případě nás kontaktujte na emailu: info@nemrut.cz , nebo na telefonu: +420 731 234 303, a my Vám zašleme individuální cenovou nabídku.