Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit?
Nemusíte, můžete zvolit nákup bez registrace.
Máte na uvedené adrese prodejnu?
Ne, v současné době nemáme žádnou prodejnu ani výdejní místo.
Opravdu máte všechno zboží fyzicky skladem?
Ano, máme svůj vlastní sklad a nejsme ani závislí na žádném dodavateli, protože si veškeré zboží si nakupujeme a vozíme po své ose. Vše, co vidíte na e-shopu jako "SKLADEM", Vám můžeme ihned odeslat.
Můžete mi dovézt i jiné zboží z Turecka?
Standardně tuto službu nenabízíme, ale v případě vzájemné rozumné dohody, jsme schopni a ochotni prověřit veškeré možnosti.
Jak dlouho trvá dodání zboží od jeho objednání?
Nabízíme několik variant doručení, Zásilkovnou na výdejní místo, která doručuje zásilku většinou do 24 hodin od expedice z našeho skladu. Dále pak kurýrní službou Zásilkovna Domů, kteří jsou schopni zásilku doručit do 48 hodin od expedice z našeho skladu,
Samozřejmě je nutno brát tyto časy doručení jsou orientační a platí pouze pro objednávky uskutečněné ve všední dny. Pokud si zboží objednáte v pátek, očekávejte jeho doručení v úterý/středu v následujícím týdnu. Více informací naleznete v sekci Doprava a Platba.
Zboží expedujeme nejpozději do 48 hodin od přijetí objednávky e-shopem.
Jak zjistím stav své objednávky?
O stavu vyřízení Vaší objednávky budete informován/a emailem. Jste-li registrovaný zákazník, pak najdete informace o stavu Vaší objednávky také ve Vašem profilu. Zásilkovna také zasílá informační e-maily i SMS, kde se Vaše zboží nachází a kdy bude doručeno.
Zasíláte zboží na Slovensko?
Ano, zasíláme a to kurýrní službou a ZÁSILKOVNOU. Více informací naleznete v sekci Doprava a Platba.
Je možné si zboží osobně prohlédnout a vybrat?
Ano, zboží si můžete osobně převzít a prohlédnout na našem prodejním stánku na vybraných akcích.
Přišlo mi poškozené zboží. Jak jej mohu reklamovat?
Pokud má Vaše zboží nějakou vadu, obraťte se s tímto problémem na e-mail info@nemrut.cz Do e-mailu, prosím, přiložte fotografii produktu a popis poškození.
Mohu při reklamaci / výměně zboží vrátit pouze část objednávky?
Ano, můžete vrátit také část objednávky. Chcete-li ji reklamovat, zašleme Vám zpět peníze. Pokud si chcete namísto ní vybrat jiné zboží, vrátíme Vám případný rozdíl mezi hodnotou nového a vráceného zboží.