Facebook

FAQ

Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit?

Nemusíte, můžete zvolit nákup bez registrace.

Máte na uvedené adrese prodejnu?

Ne. Na uvedené adrese je pouze výdejní místo pro objednávky, u kterých jste zvolili osobní odběr a zaplatili předem na náš účet.

Jak dlouho trvá dodání zboží od jeho objednání?

Nabízíme několik variant doručení, přičemž nejrychlejší možnost je osobní odběr na naší pobočce v Ostravě při zaplacení zboží předem. Dále pak kurýrní službou DPD, která je schopna zásilku doručit do 24 hodin od expedice z našeho skladu, Zásilkovnou, která doručuje zásilku většinou do 48 hodin od expedice z našeho skladu a Českou poštu.

Samozřejmě je nutno brát, že tyto časy doručení platí pouze pro objednávky uskutečněné ve všední dny. Pokud si zboží objednáte v pátek, očekávejte jeho doručení v pondělí/úterý v následujícím týdnu. Více informací naleznete v sekci Doprava a Platba.

Zboží expedujeme do 48 hodin od přijetí objednávky eshopem.

Jak zjistím stav své objednávky?

O stavu vyřízení Vaší objednávky budete informován/a emailem. Jste-li registrovaný zákazník, pak najdete informace o stavu Vaší objednávky také ve Vašem profilu.

Zasíláte zboží na Slovensko?

Ano, zasíláme a to kurýrní službou a ZÁSILKOVNOU. Více informací naleznete v sekci Doprava a Platba.

Je možné si zboží osobně prohlédnout a vybrat?

Ano, ale pouze po předchozí domluvě, nejlépe na telefonu: +420 731 234 303

Přišlo mi poškozené zboží. Jak jej mohu reklamovat?

Pokud má Vaše zboží nějakou vadu, obraťte se s tímto problémem na e-mail info@nemrut.cz Do e-mailu, prosím, přiložte fotografii produktu a popis poškození.

Mohu při reklamaci / výměně zboží vrátit pouze část objednávky?

Ano, můžete vrátit také část objednávky. Chcete-li ji reklamovat, zašleme Vám zpět peníze. Pokud si chcete namísto ní vybrat jiné zboží, vrátíme Vám případný rozdíl mezi hodnotou nového a vráceného zboží.

Jak mám postupovat při reklamaci?

Veškeré informace naleznete v sekci Reklamace.

Jak dlouho budete reklamaci řešit?

Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle podmínek reklamačního řádu.

Mám obchod, mohu od Vás nakupovat za velkoobchodní ceny?

V tomto případě nás kontaktujte na emailu: info@nemrut.cz , nebo na telefonu: +420 731 234 303, a my Vám zašleme individuální cenovou nabídku.