Často kladené dotazy - nemrut.cz

Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

FAQ

Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit?

Nemusíte, můžete zvolit nákup bez registrace.

Máte na uvedené adrese prodejnu?

Ne, v současné době nemáme žádnou prodejnu ani výdejní místo.

Opravdu máte všechno zboží fyzicky skladem?

Ano, máme svůj vlastní sklad a nejsme ani závislí na žádném dodavateli, protože si veškeré zboží si nakupujeme a vozíme sami. Vše, co vidíte na e-shopu jako "SKLADEM", Vám můžeme ihned odeslat.

Můžete mi dovézt i jiné zboží z Turecka?

Standartně tuto službu nenabízíme, ale v případě vzájemné rozumné dohody, jsme schopni a ochotni prověřit veškeré možnosti.

Jak dlouho trvá dodání zboží od jeho objednání?

Nabízíme několik variant doručení, Zásilkovnou na výdejní místo, která doručuje zásilku většinou do 24 hodin od expedice z našeho skladu. Dále pak kurýrní službou Zásilkovna Domů, kteří jsou schopni zásilku doručit do 48 hodin od expedice z našeho skladu, 

Samozřejmě je nutno brát, že tyto časy doručení jsou orientační a platí pouze pro objednávky uskutečněné ve všední dny. Pokud si zboží objednáte v pátek, očekávejte jeho doručení v pondělí/úterý v následujícím týdnu. Více informací naleznete v sekci Doprava a Platba.

Zboží expedujeme nejpozději do 48 hodin od přijetí objednávky e-shopem.

Jak zjistím stav své objednávky?

O stavu vyřízení Vaší objednávky budete informován/a emailem. Jste-li registrovaný zákazník, pak najdete informace o stavu Vaší objednávky také ve Vašem profilu. Zásilkovna také zasílá informační e-maily i SMS, kde se Vaše zboží nachází a kdy bude doručeno.

Zasíláte zboží na Slovensko?

Ano, zasíláme a to kurýrní službou a ZÁSILKOVNOU. Více informací naleznete v sekci Doprava a Platba.

Je možné si zboží osobně prohlédnout a vybrat?

Ano, zboží si můžete osobně převzít a prohlédnout na našem prodejním stánku na vybraných akcích.

Přišlo mi poškozené zboží. Jak jej mohu reklamovat?

Pokud má Vaše zboží nějakou vadu, obraťte se s tímto problémem na e-mail info@nemrut.cz Do e-mailu, prosím, přiložte fotografii produktu a popis poškození.

Mohu při reklamaci / výměně zboží vrátit pouze část objednávky?

Ano, můžete vrátit také část objednávky. Chcete-li ji reklamovat, zašleme Vám zpět peníze. Pokud si chcete namísto ní vybrat jiné zboží, vrátíme Vám případný rozdíl mezi hodnotou nového a vráceného zboží.

Jak mám postupovat při reklamaci?

Veškeré informace naleznete v sekci Reklamace.

Jak dlouho budete reklamaci řešit?

Reklamace řešíme v co nejkratším možném termínu, nejdéle však do 30 dnů dle podmínek reklamačního řádu.

Mám obchod, mohu od Vás nakupovat za velkoobchodní ceny?

V tomto případě nás kontaktujte na emailu: info@nemrut.cz , nebo na telefonu: +420 735 035 025, a my Vám zašleme individuální cenovou nabídku.