Reklamace - nemrut.cz

Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy:

1. V případě, že z jakéhokoliv důvodu nejste se zbožím spokojeni, jednoduše nás informujte po obdržení zásilky (telefonicky, emailem). 

2. Zboží nám zašlete zpět, aby do 14ti dnů od Vašeho oznámení přišlo na naši adresu.

3. Zabalte reklamované zboží, na krabici napište tento kód: 90574675 a zaneste do nejbližší Zásilkovny, která nám zboží zašle zpět a veškeré náklady na přepravu hradíme my.

4. Pokud bude zboží zasláno jiným způsobem, než který je uvedený výše, eshop si vyhrazuje možnost neuhradit celé poštovné.

5. Zboží musí být zasláno s reklamačním listem. 

6. Neposílejte zboží na dobírku – takto zaslané zboží nebudeme akceptovat.

Zmíněná záruka se vztahuje na všechny produkty nabízené v našem eshopu. Výjimku tvoří zboží charakterizované trvanlivostí - balená káva a čaj. Výjimku tvoří také zboží jevící viditelné známky poškození.

FORMULÁŘ KE STAŽENÍ

Uplatnění reklamace:

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

FORMULÁŘ KE STAŽENÍ